Мадридський «Реал» – лідер за доходами від реклами на футболках

Мадридський «Реал» очолив рейтинг футбольних клубів, що отримують найбільші доходи від реклами на ігровій формі. Такі спонсорські угоди приносять клубу €260 млн за сезон. До трійки лідерів також увійшли «Манчестер Сіті» (€210,5 млн) та «Манчестер Юнайтед» (€200 млн).

Згідно з дослідженням видання Marca, «Реал» посідає перше місце за сумою доходів від спонсорів, логотипи яких розміщено на футболках команди. За один сезон мадридський клуб отримує €260 млн: €120 млн від технічного спонсора Adidas, €70 млн від титульного спонсора Fly Emirates та ще €70 млн – від спонсора на рукавах HP.

На другій позиції – «Манчестер Сіті» з річним доходом у €210,5 млн. Технічний спонсор клубу – Puma (€115 млн), титульні спонсори – авіакомпанія Etihad (€74 млн) та криптобіржа OKX (€21,5 млн).

Третє місце посідає «Манчестер Юнайтед», який заробляє €200 млн завдяки угодам з Adidas (€105 млн), Snapdragon (€70 млн) та DXC Technology (€25 млн).

На четвертому місці – «Барселона» з показником €183 млн: €105 млн від Nike, €70 млн від Spotify та €8 млн від Ambilight. Далі в списку:

  • «ПСЖ» (€90 млн від Nike, €70 млн від Qatar Airways, €10 млн від Snipes),
  • «Арсенал» (€71 млн від Adidas, €58,5 млн від Fly Emirates, €12 млн від Visit Rwanda),
  • «Баварія Мюнхен» (€60 млн від Adidas, €50 млн від Deutsche Telekom, €12 млн від Allianz),
  • «Ліверпуль» (€58,5 млн від Nike, €35 млн від Standard Chartered, €9 млн від Expedia).

Зазначимо, що в іспанській Ла Лізі дозволено розміщення реклами на п’яти ділянках футболки (не враховуючи шорти), тоді як у деяких інших чемпіонатах, зокрема в італійській Серії A, дозволено чотири. Водночас ексклюзивні угоди коштують дорожче, саме тому чимало клубів мають лише одного спонсора, який платить значно більше за виняткові права.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *